وصیت پیامبر خدا

نقد کتاب «وصیت مقدس، نوشته بازدارنده از گمراهی» منسوب به احمدالحسن، مدعی وصیت، یمانی، مهدویت و....!

وصیت پیامبر خدا

نقد کتاب «وصیت مقدس، نوشته بازدارنده از گمراهی» منسوب به احمدالحسن، مدعی وصیت، یمانی، مهدویت و....!

وصیت پیامبر خدا

بسم الله الرحمن الرحیم
می دانیم که مهم ترین دلیل و حدیثی که احمد اسماعیل و انصارش [که خدا فریب خوردگان از آن ها را هدایت کند] به آن متمسک می شوند، حدیثی وصیت در کتاب غیبت شیخ طوسی رضوان الله علیه است.
همچنین کتابی به احمد اسماعیل امام این گروه، منسوب می باشد، به اسم «وصیت مقدس نوشته بازدارنده از گمراهی» که این کتاب را به عنوان مناظره با علما نوشته است، مناظره کتبی!
شیخ علی آل محسن حفظه الله نیز در کتاب الرد القاصم لدعوة المفتری علی الامام القائم، این کتاب را نقد کردند،
با استفاده از مطالب این کتاب، در این وبلاگ، در چند پست محدود، این کتاب را بررسی می کنیم و اشتباهات عظیم احمداسماعیل، و بطلان تمسک او به این حدیث و در نتیجه بطلان کل دعوت او را نشان می دهیم.
به امید این که انصار فارس زبان او، با دقت در مطالب، متوجه حق بشوند و به آغوش پرمهر امام عصر، حجة بن الحسن سلام الله علیه بازگردند.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

هرگز گمراه نمی شوید، اگر...

پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۵۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم.

این پست را در تکمیل بحث «نوشته عاصم من الضلال»؛ و در نقد اشتباهات و ردّ ادعاهای احمداسماعیل در کتاب وصیت مقدس (در رابطه با حدیث وصیت)، می آوریم، تا ان شاء‌الله بعضی از انصار فریب خورده اش متوجه بشوند که اوصیای رسول خدا، فقط دوازده نفرند.
گفتیم که او ادعایش را به اینجا رسانده است که گفته است:‌ «بانّ وصیته عند الموت هی العاصم من الضلال لاغیر»! «فقط وصیت شب وفات، بازدارنده از گمراهی است و نه هیچ کدام از فرمایشات دیگر رسول الله!!؟» به این خاطر چنین می گویند که ادعای کاملا غلط [اثبات کردیم غلط بودنش را] و بدون دلیل دارند که حدیث وصیت، همان نوشته عاصم من الضلال روز پنج شنبه است،
به هر حال، به نظر می رسد علاوه بر پست های پیش به این چند حدیث نیز دقت کنیم: (ویژگی این احادیث این است که : شامل عبارت «لن تضلوا» هستند، یعنی همان عبارتی که رسول خدا صلی الله علیه و آله در روز پنج شنبه فرمودند؛ و در نتیجه از این لحاظ هیچ فرقی با حدیث روز پنج شنبه ندارند، یعنی همان طور که آن حدیث عاصم من الضلال است، این احادیث نیز هستند. به عبارتی می خواهیم بگوییم: علاوه بر اینکه مطلب بازدارنده از گمراهی، طبق احادیث فراوان، همان اعتقاد به دوازده امام است، رسول خدا صلی الله علیه و اله این عبارت را فقط در روز پنج شنبه نفرمودند، بلکه بر خلاف اعتقاد و جسارت احمداسماعیل، در طول حیاتشان متوجه عدم گمراهی امتشان بودند و سفارشات لازم را فرمودند....) 

ابتدا ترجمه مضمون احادیث به فارسی، و در انتها متن عربی احادیث را ملاحظه کنیم:

حدیث اول: کفایة الأثر: ص171


راوی می گوید:‌ از امام حسین سلام الله علیه در مسجد النبی در زمان حیات امیرالمؤمنین شنیدم که فرمودند:‌ از رسول خدا صلی الله علیه و آله شنیدم که (در ضمن حدیثی) فرمودند:

همانا آگاه باشید که اهل بیت من، امان هستند برای شما، پس آن ها را به محبت من، دوست داشته باشید و به آن ها تمسک کنید که هرگز گمراه نخواهید شد.
گفته شد: اهل بیت شما کیستند؟
فرمود: علی و دو سبط من، و نه نفر از فرزندان حسین، ائمه معصوم...

حدیث دوم: عیون اخبار الرضا سلام الله علیه، ج1، ص57.

همچنین در حدیث زیبایی، امام صادق سلام الله علیه از پدرانشان از جدشان امیرالمؤمنین نقل کردند که:
ازایشان از معنی این فرمایش رسول خدا صلی الله علیه و آله «من در میان شما دو ثقل گران بها باقی می گذارم ، کتاب خدا وعترتم» پرسیدند وگفتند: عترت کیستند؟!

ایشان فرمودند:
من، حسن و حسین و ائمه نه گانه از اولاد الحسین سلام الله علیهم، که نهمین آن ها مهدی و قائم آن هاست سلام الله علیه وعجّل الله فرجه...

یعنی وصی رسول خدا صلی الله علیه وآله، در معنای «ثقلین»، که تمسک به آن ها ـ تنها راه ـ بازدارنده از گمراهی است، مانند همه احادیث دیگر، فقط به «دوازده امام » اشاره فرمودند.
(ودر پرانتز می توان گفت:
اگر اشخاصی غیر از دوازده امام،‌ جزء ثقلین بودند، و رسول خدا به آنها وصت کرده بودند، یقینا این ثقلینی که امیرالمؤمنین فرمودند [و فقط از دوازده امام نام بردند و لاغیر!]،‌ به جای این که تمسک به آن بازدارنده از گمراهی باشد، خود باعث گمراهی است! نستجیربالله، و بدیهی است که چنین چیزی محال است، وبنابراین ثقلینی که تمسک به آن ها بازدارنده از گمراهی است، قرآن و دوازده امام است و لا غیر!).


حدیث سوم ـ کفایة الأثر فی النص على الأئمة الإثنی عشر: ص91

عمر ،غاصب دوم خلافت و حق امیرالمؤمنین، می گوید: از رسول خدا شنیدم که فرمودند:
ای مردم،.... از شما هنگامی که بر من [در حوض] وارد می شوید، از ثقلین سوال خواهم پرسید: کتاب خدا و عترتم اهل بیتم.
پس گفتم: ای رسول خدا، عترت شما کیستند؟
فرمود: اهل بیتم از اولاد امیرالمؤمنین و حضرت زهرا، و نه نفر از فرزندان امام حسین، ائمه ابرار، آن ها عترت من هستند... ‏

بله ، رسول خدا، ‌بر خلاف نظر جسارت بار احمدالحسن،‌ ثقلین و عترت ‌و امامان بعد از خود را به طور دقیق بارها مشخص کرده بودند و حجت را بر همه،‌ و حتی عمر، تمام کرده بودند و او می دانست که رسول خدا در روز پنج شنبه که مانند این جا از عبارت «لن تضلوا» استفاده کردند، ‌قصد نوشتن و تأکید دوباره بر ثقلین، قرآن،‌امیرالمؤمنین و ائمه سلام الله علیهم را دارند، و به همین دلیل آن جسارت عظیم را کرد و نگذاشت که نوشته شود، و جالب است که گفت:‌ حسبنا کتاب الله!

و البته که گمراه کنندگان، حق را با باطل مخلوط می کنند، و فریب می دهند، به ظاهر با دم زدن از قرآن، به رسول خدا توهین می کنند [در حالی که نه الله را قبول داشت و نه ایمانی به قرآن] و... گردانندگانِ جریان احمداسماعیل هم همین گونه اند، در پشت چهره ظاهری دم زدن از حدیث،‌ گمراه می کنند و... .

حدیث 4: کفایة الأثر فی النص على الأئمة الإثنی عشر، ص: 34

حدیث زیبایی که ابوسعید خدری می گوید: رسول خدا صلوات الله علیه و آله به اصحاب فرمودند:
همانا مثل اهل بیت من در بین شما، مانند کشتی نوح است [که فقط هر که به آن سوار شد، نجات یافت] و باب حطّه بنی اسرائیل [که آن ها برای قبولی توبه باید از آن در وارد می شدند و...]. پس متمسک به اهل بیت من بعد از من و ائمه هدایت کننده از ذریۀ من باشید؛ که همانا اگر این کار را بکنید تا ابـد گمراه نخواهید شد.
پس از رسول خدا صلوات الله علیه و آله پرسیدند: که آن ائمه چند نفر هستند؟ ائمه بعد از شما چندنفرند؟
و پیامبر خدا صلوات الله علیه و آله ـ مانند همیشه ـ فرمودند: دوازده نفر از اهل بیت من [یا از عترتم].

حدیث5 ـ کفایة الأثر فی النص على الأئمة الإثنی عشر: ص136
حذیفه می گوید: رسول خدا بعد از نماز به ما فرمودند:
ای اصحاب، من شما را به تقوا سفارش می کنم .. نزدیک است که من دعوت حق را اجابت کرده و از دنیا بروم، و همانا من ثقلین را در میان شما می گذارم که هر کس به آن دو تمسک پیدا کند، هرگز گمراه نمی شود...

پس گفتم: یا رسول الله، بعد از شما چند امام وجود دارد؟!

رسول خدا فرمودند: به تعداد نقبای بنی اسرائیل [12 نفر] ....

حدیث6: کفایة الأثر فی النص على الأئمة الإثنی عشر: ص: 112
وائله می گوید که رسول خدا فرمودند:
هر کسی به اهل بیت من بعد از من اقتدا کند، هرگز گمراه نخواهد شد.
پس ما از ائمه پرسیدیم، فرمود:
ائمه بعد از من از عترت من [یا از اهل بیت من] هستند به تعداد نقبای بنی اسرائیل [ائمه دوازده نفرند].
حدیث7 ـ کفایة الأثر فی النص على الأئمة الإثنی عشر، ص: 129
حذیفه می گوید که از رسول خدا صلی الله علیه و آله شنیدم که روی منبر می فرمودند:

ای گروه مردم، من از شما پیشی می گیرم و شما بر حوض بر من وارد می شوید... و من از شما از ثقلین سوال خواهم پرسید، ببنید چگونه با آن دو رفتار می کنید، کتاب خدا .. و عترتم ... .
پس سلمان برخاست و گفت: ای رسول خدا، آیا از ائمه بعد از خود مرا با خبر نمی کنی؟ آیا آنها از عترت شما هستند؟

فرمود: بله، ائمه از عترت من هستند و دوازده نفرند، به تعداد نقبای بنی اسرائیل... .

حدیث 8: کفایة الأثر فی النص على الأئمة الإثنی عشر: ص29
سعید خدری می گوید: از رسول خدا صلی الله علیه و آله شنیدم که فرمود:

اهل بیت من باعث امان برای اهل زمین هستند...

گفته شد: آیا ائمه بعد از شما از اهل بیت شما هستند؟
فرمود: بله، ائمه بعد از من دوازده نفرند، نه نفر آن ها از فرزندان حسین هستند.... 

متن عربی احادیث 

حدیث اول: کفایة الأثر: ص171
عَنْ مُوسَى بْنِ عَبْدِ رَبِّهِ قَالَ: سَمِعْتُ الْحُسَیْنَ بْنَ عَلِیٍّ علیهما السلام یَقُولُ فِی مَسْجِدِ النَّبِیِّ صلی الله علیه و آله وَ ذَلِکَ فِی حَیَاةِ أَبِیهِ عَلِیٍّ سلام الله علی: سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صلی الله علیه و آله یَقُولُ:
. ....أَلَا إِنَّ أَهْلَ بَیْتِی أَمَانٌ لَکُمْ فَأَحِبُّوهُمْ لِحُبِّی وَ تَمَسَّکُوا بِهِمْ «لَنْ تَضِلُّوا»

قِیلَ: فَمَنْ أَهْلُ بَیْتِکَ یَا نَبِیَّ اللَّهِ؟

قَالَ: عَلِیٌّ وَ سِبْطَایَ وَ تِسْعَةٌ مِنْ وُلْدِ الْحُسَیْنِ أَئِمَّةٌ أُمَنَاءُ مَعْصُومُونَ أَلَا إِنَّهُمْ أَهْلُ بَیْتِی وَ عِتْرَتِی مِنْ لَحْمِی وَ دَمِی.

حدیث دوم: عیون اخبار الرضا سلام الله علیه، ج1، ص57.

عَنْ غِیَاثِ بْنِ إِبْرَاهِیمَ عَنِ الصَّادِقِ جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ عَنْ أَبِیهِ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِیٍّ عَنْ أَبِیهِ عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ عَنْ أَبِیهِ الْحُسَیْنِ بْنِ عَلِیٍّ علیهم السلام قَالَ: .
سُئِلَ أَمِیرُ الْمُؤْمِنِینَ سلام الله علیه عَنْ مَعْنَى قَوْلِ رَسُولِ اللَّهِ صلی الله علیه و آله: «إِنِّی مُخَلِّفٌ فِیکُمُ الثَّقَلَیْنِ کِتَابَ اللَّهِ وَ عِتْرَتِی»، مَنِ‏ الْعِتْرَةُ؟ 

فَقَالَ: أَنَا وَ الْحَسَنُ وَ الْحُسَیْنُ وَ الْأَئِمَّةُ التِّسْعَةُ مِنْ وُلْدِ الْحُسَیْنِ تَاسِعُهُمْ مَهْدِیُّهُمْ وَ قَائِمُهُمْ لَا یُفَارِقُونَ کِتَابَ اللَّهِ وَ لَا یُفَارِقُهُمْ حَتَّى یَرِدُوا عَلَى رَسُولِ اللَّهِ صلی الله علیه و آله حَوْضَهُ.

حدیث سوم ـ کفایة الأثر فی النص على الأئمة الإثنی عشر: ص91 .

عَنْ عُمَرَ بْنِ الْخَطَّابِ قَالَ سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صلی الله علیه وآله یَقُولُ:

أَیُّهَا النَّاسُ إِنِّی فَرَطٌ لَکُمْ وَ إِنَّکُمْ وَارِدُونَ عَلَیَّ الْحَوْضَ حَوْضاً عَرْضُهُ مَا بَیْنَ صَنْعَاءَ إِلَى‏ بُصْرَى فِیهِ قِدْحَانٌ عَدَدَ النُّجُومِ مِنْ فِضَّةٍ .

وَ إِنِّی سَائِلُکُمْ حِینَ تَرِدُونَ عَلَیَّ عَنِ الثَّقَلَیْنِ، فَانْظُرُوا کَیْفَ تَخْلُفُونِّی فِیهِمَا:

السَّبَبُ الْأَکْبَرُ کِتَابُ اللَّهِ طَرَفُهُ بِیَدِ اللَّهِ وَ طَرَفُهُ بِأَیْدِیکُمْ فَاسْتَمْسِکُوا بِهِ وَ لَا تُبَدِّلُوا

وَ عِتْرَتِی أَهْلُ بَیْتِی

فَإِنَّهُ قَدْ نَبَّأَنِیَ اللَّطِیفُ الْخَبِیرُ أَنَّهُمَا لَنْ یَفْتَرِقَا حَتَّى یَرِدَا عَلَیَّ الْحَوْضَ.

فَقُلْتُ: یَا رَسُولَ اللَّهِ، مَنْ عِتْرَتُکَ؟

قَالَ: أَهْلُ بَیْتِی مِنْ وُلْدِ عَلِیٍّ وَ فَاطِمَةَ وَ تِسْعَةٌ مِنْ صُلْبِ الْحُسَیْنِ، أَئِمَّةُ الْأَبْرَارِ هُمْ عِتْرَتِی مِنْ لَحْمِی وَ دَمِی

حدیث 4: کفایة الأثر فی النص على الأئمة الإثنی عشر، ص: 34

عَنْ أَبِی سَعِیدٍ الْخُدْرِیِّ قَالَ: صَلَّى بِنَا رَسُولُ اللَّهِ صلوات الله علیه و آله صَلاةَ الْأُولَى، ثُمَ‏ أَقْبَلَ بِوَجْهِهِ الْکَرِیمِ عَلَیْنَا، فَقَالَ:

مَعَاشِرَ أَصْحَابِی إِنَّ مَثَلَ أَهْلِ بَیْتِی فِیکُمْ مَثَلُ سَفِینَةِ نُوحٍ وَ بَابُ حِطَّةٍ فِی بَنِی إِسْرَائِیلَ فَتَمَسَّکُوا بِأَهْلِ بَیْتِی بَعْدِی وَ الْأَئِمَّةِ الرَّاشِدِینَ مِنْ ذُرِّیَّتِی فَإِنَّکُمْ لَنْ تَضِلُّوا أَبَداً.

فَقِیلَ: یَا رَسُولَ اللَّهِ، کَمِ الْأَئِمَّةُ بَعْدَکَ؟

فَقَالَ: اثْنَا عَشَرَ مِنْ أَهْلِ بَیْتِی [أَوْ قَالَ مِنْ عِتْرَتِی].

حدیث5 ـ کفایة الأثر فی النص على الأئمة الإثنی عشر: ص136

عَنْ حُذَیْفَةَ الْیَمَانِ قَالَ: صَلَّى بِنَا رَسُولُ اللَّهِ صلی الله علیه و آله ثُمَّ أَقْبَلَ بِوَجْهِهِ الْکَرِیمِ عَلَیْنَا فَقَالَ:

مَعَاشِرَ أَصْحَابِی‏ أُوصِیکُمْ بِتَقْوَى اللَّهِ وَ الْعَمَلِ بِطَاعَتِهِ فَمَنْ عَمِلَ بِهَا فَازَ وَ غَنِمَ وَ أَنْجَحَ وَ مَنْ تَرَکَهَا حَلَّتْ بِهِ النَّدَامَةُ فَالْتَمِسُوا بِالتَّقْوَى السَّلَامَةَ مِنْ أَهْوَالِ یَوْمِ الْقِیَامَةِ

فکَأَنِّی أُدْعَى فَأُجِیبُ

وَ إِنِّی تَارِکٌ فِیکُمُ الثَّقَلَیْنِ کِتَابَ اللَّهِ وَ عِتْرَتِی أَهْلَ بَیْتِی مَا إِنْ تَمَسَّکْتُمْ بِهِمَا لَنْ تَضِلُّوا

وَ مَنْ تَمَسَّکَ بِعِتْرَتِی مِنْ بَعْدِی کَانَ مِنَ الْفَائِزِینَ وَ مَنْ تَخَلَّفَ عَنْهُمْ کَانَ مِنَ الْهَالِکِینَ.

فقُلْتُ: یَا رَسُولَ اللَّهِ عَلَى مَنْ تُخَلِّفُنَا؟

قَالَ: عَلَى مَنْ خَلَّفَ مُوسَى بْنُ عِمْرَانَ قَوْمَهُ؟ قُلْتُ: عَلَى وَصِیِّهِ یُوشَعَ بْنِ نُونٍ.

قَالَ: فَإِنَّ وَصِیِّی وَ خَلِیفَتِی مِنْ بَعْدِی عَلِیُّ بْنُ أَبِی طَالِبٍ قَائِدُ الْبَرَرَةِ وَ قَاتِلُ الْکَفَرَةِ مَنْصُورٌ مَنْ نَصَرَهُ مَخْذُولٌ مَنْ خَذَلَهُ.

قُلْتُ: یَا رَسُولَ اللَّهِ، فَکَمْ یَکُونُ الْأَئِمَّةُ مِنْ بَعْدِکَ؟

قَالَ: عَدَدَ نُقَبَاءِ بَنِی إِسْرَائِیلَ تِسْعَةٌ مِنْ صُلْبِ الْحُسَیْنِ أَعْطَاهُمُ اللَّهُ عِلْمِی وَ فَهْمِی خُزَّانُ عِلْمِ اللَّهِ وَ مَعَادِنُ وَحْیِه.

حدیث6: کفایة الأثر فی النص على الأئمة الإثنی عشر: ص: 112

عَنْ وَاثِلَةَ قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلی الله علیه و آله: ‏أَنْزِلُوا أَهْلَ بَیْتِی بِمَنْزِلَةِ الرَّأْسِ مِنَ الْجَسَدِ وَ بِمَنْزِلَةِ الْعَیْنَیْنِ مِنَ الرَّأْسِ وَ إِنَّ الرَّأْسَ لَا یَهْتَدِی إِلَّا بِالْعَیْنَیْنِ،

اقْتَدُوا بِهِمْ مِنْ بَعْدِی لَنْ‏ تَضِلُّوا.

فَسَأَلْنَا عَنِ الْأَئِمَّةِ، قَالَ: الْأَئِمَّةُ بَعْدِی مِنْ عِتْرَتِی (أَوْ قَالَ: مِنْ أَهْلِ بَیْتِی) عَدَدَ نُقَبَاءِ بَنِی إِسْرَائِیلَ‏.

حدیث7ـ کفایة الأثر فی النص على الأئمة الإثنی عشر، ص: 129

عَنْ حُذَیْفَةَ بْنِ أُسَیْدٍ قَالَ سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صلی الله علیه و آله یَقُولُ عَلَى مِنْبَرِهِ:

مَعَاشِرَ النَّاسِ إِنِّی فَرَطُکُمْ وَ إِنَّکُمْ وَارِدُونَ عَلَیَّ الْحَوْضَ أَعْرَضَ مَا بَیْنَ بُصْرَى وَ صَنْعَاءَ فِیهِ عَدَدَ النُّجُومِ قِدْحَانٌ مِنْ فِضَّةٍ،

وَ أَنَا سَائِلُکُمْ حِینَ تَرِدُونَ عَلَیَّ عَنِ الثَّقَلَیْنِ، فَانْظُرُوا کَیْفَ تَخْلُفُونِّی فِیهِمَا:

الثَّقَلُ الْأَکْبَرُ کِتَابُ اللَّهِ سَبَبٌ طَرَفُهُ بِیَدِ اللَّهِ وَ طَرَفُهُ بِأَیْدِیکُمْ فَاسْتَمْسِکُوا بِهِ لَنْ تَضِلُّوا، وَ لَا تُبَدِّلُوا فِی عِتْرَتِی أَهْلَ بَیْتِی، فَإِنَّهُ قَدْ نَبَّأَنِیَ اللَّطِیفُ الْخَبِیرُ أَنَّهُمَا لَنْ یَفْتَرِقَا حَتَّى یَرِدَا عَلَیَ‏ الْحَوْضَ... .

ثُمَّ قَالَ: أُوصِیکُمْ فِی عِتْرَتِی خَیْراً، ثَلَاثاً، [أَوْ قَالَ: فِی أَهْلِ بَیْتِی]

فَقَامَ إِلَیْهِ سَلْمَانُ فَقَالَ: یَا رَسُولَ اللَّهِ، أَ لَا تُخْبِرُنِی عَنِ الْأَئِمَّةِ بَعْدَکَ؟ أَ مَا هُمْ مِنْ عِتْرَتِکَ؟

فَقَالَ: نَعَمْ الْأَئِمَّةُ بَعْدِی مِنْ عِتْرَتِی عَدَدَ نُقَبَاءِ بَنِی إِسْرَائِیلَ تِسْعَةٌ مِنْ صُلْبِ الْحُسَیْنِ، أَعْطَاهُمُ اللَّهُ عِلْمِی وَ فَهْمِی فَلَا تُعَلِّمُوهُمْ فَإِنَّهُمْ أَعْلَمُ مِنْکُمْ وَ اتَّبِعُوهُمْ فَإِنَّهُمْ مَعَ الْحَقِّ وَ الْحَقُّ مَعَه....

حدیث 8: کفایة الأثر فی النص على الأئمة الإثنی عشر: ص29

عَنْ سَعِیدٍ الْخُدْرِیِّ قَالَ سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صلی الله علیه و آله یَقُولُ‏:

أَهْلُ بَیْتِی أَمَانٌ لِأَهْلِ الْأَرْضِ کَمَا أَنَّ النُّجُومَ أَمَانٌ لِأَهْلِ السَّمَاءِ.

قِیلَ: یَا رَسُولَ اللَّهِ، فَالْأَئِمَّةُ بَعْدَکَ مِنْ أَهْلِ بَیْتِکَ؟

قَالَ: نَعَمْ الْأَئِمَّةُ بَعْدِی اثْنَا عَشَرَ تِسْعَةٌ مِنْ صُلْبِ الْحُسَیْنِ أُمَنَاءُ مَعْصُومُونَ وَ مِنَّا مَهْدِیُّ هَذِهِ الْأُمَّةِ أَلَا إِنَّهُمْ أَهْلُ بَیْتِی وَ عِتْرَتِی مِنْ لَحْمِی وَ دَمِی مَا بَالُ أَقْوَامٍ یُؤْذُونَنِی فِیهِمْ لَا أَنَالَهُمُ اللَّهُ شَفَاعَتِی.

یمانی_دروغین #احمد_الحسن_الیمانی_الکاذب #احمد_الحسن #احمد_الحسن_الیمانی #احمد_الحسن_رسول_المهدی #احمدالحسن #احمدالحسن_الیمانی #احمدالحسن_ع #احمدالحسن_دجال #وصیت_شب_وفات_رسول_خدا #وصیت_پیامبر #دوازده_امام #کتاب_وصیت_مقدس #اشتباهات_احمدالحسن #انتشارات_انصار_امام_مهدی_ع #انتشارات_انصار_امام_مهدی #المهدیین #مهدیین_امام_نیستند #کتاب_چهل_حدیث_مهدیین_وفرزندان_قائم #نوشته_عاصم_من_الضلال #نقد_و_ردّ_دلایل_مدعی_یمانی #نقد_کتاب_چهل_حدیث_مهدیین_وفرزندان_قائم #کتاب_عاصم_من_الضلال #مدعیان_دروغین #مدعی_دروغین #مدعی #مدعیان #انصارالله #انصار_الله

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی